poniedziałek, 8 września 2014

Liebster Award

Chciałabym bardzo serdecznie podziękować za nominację Veritaserum, jest mi cholernie miło - szczerzę się jak głupia.
Może bez zbędnych ogródek, przejdę do sedna.
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbieobserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 

Twój ulubiony cytat?
"Wiem, że nic nie wiem"

Wolisz dzień czy noc? Dlaczego?
Zdecydowanie noc. Wtedy po prostu lepiej mi się myśli.

Twój ulubiony blog z opowiadaniami?
Wybacz, nie mam kiedy czytać w necie :(

Czy lubisz deszcz?
Najbardziej na świecie. No, bardziej tylko rozgwieżdżone niebo.

Książka, którą ostatnio przeczytałeś/aś?
Mechaniczna księżniczka.

Co zrobiłeś/aś dzisiaj ciekawego?
Umm... ukryłam się przed panią od wf bo nie miałam siły dalej ćwiczyć. To chyba ciekawe.

Czy jest jakaś osoba, którą byś zastrzelił/a?
Ktoś by się znalazł.

Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
Arbuz, takie z cukierni w mym małym mieście.

Wolisz Frugo czy Tymbark?
Soczek marchwiowy!

Wierzysz w duchy?
Wolę nie, bo potem nie mogę spać.

W skali od 1 do 10 jak bardzo moje pytania są głupie?
Hahah, wcale nie są... No, dobra tak na 3 ;)


Z racji tego, że nie czytam  w Internecie, nie nominuję nikogo :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Każda Twoja uwaga pomaga mi być lepszą pisarką.