wtorek, 7 kwietnia 2015

Dobra nowina. Chyba...

Witajcie istoty, które tu jeszcze zaglądają!
Otóż, wygląda na to, że historia Vidy nie zostanie tak po prostu nieskończona. Pracuję nad nowym pomysłem i przyszło mi do głowy czy nie wpleść tam wątku Uwięzionej Między Światami.
W czasie pisania Ukrytych widziałam, że Vida na główną postać średnio się nadaje. W ogóle mi nie szła. Ale jako postać drugoplanowa bardzo mi się podoba, dlatego pytam: Czy czytał/a byś opowiadanie, w którym bohaterowie Ukrytych grają drugie skrzypce?
Pozostaw po sobie krótkie TAK w komentarzu (lub NIE, jak kto woli).
Jestem bardzo ciekawa czy to by się spodobało tym, którzy znają już trochę Vidę i jej historię.

A jeśli kogoś zaciekawił ten pomysł, w który zamierzam wpleść Ukrytych to mówcie!
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jest to dla Was dobra nowina :)

3 komentarze:

  1. Według mnie, jeśli masz ochotę a na dodatek fajny pomysł, to nie ma sensu pytać innych o zdanie, tylko po prostu pisz ;)
    Poza tym, jak wrzucisz tu link, to na pewno sporo osób wejdzie, choćby z czystej ciekawości
    W każdym bądź razie, na mnie możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK
    Skoro jeden pomysł ci nie wychodzi, twórz kolejny, może będzie jeszcze wspanialszy (a to możliwe?). Ja na pewno odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każda Twoja uwaga pomaga mi być lepszą pisarką.