poniedziałek, 16 marca 2015

Ogłoszenie

Z przykrością zawiadamiam, że w najbliższym czasie to opowiadanie zniknie z internetu.
Zmieniłam zdanie. Opowiadanie zostawiam, ale nie wiem w jakim odstępie czasowym będą pojawiać się (jeśli w ogóle) rozdziały. :)

Ale jeśli ktoś się za moim pisaniem stęskni, to zapraszam na inne moje opowiadania :).

Opowiadanie powstało jako fanfiction serialu Teen Wolf, ale na chwilę obecną w niewielkim stopniu się z nim wiąże.

Historia dwóch Nocnych Łowczyń, które cofnęły się w czasie, by uratować swoich przyjaciół. Fanfiction Darów Anioła i Diabelskich Maszyn.

Mój pierwszy blog grupowy. Obyczajowy. Moje postacie to para przyjaciół. Całkowicie zmyślone.

I coś od kogoś innego.

Pogromca (na Bloggerze - 2 rozdziały)

Pogromca (na Wattpadzie - 20 rozdziałów)

Historia Emily - dziedziczki klanu pogromców demonów - oraz paru innych postaci (w tym jednej, którą wymyśliłam ^^) pisana przez moją koleżankę.

Także, nie powinno Ci się nudzić.

9 komentarzy:

  1. Nie cierpię czegoś takiego. Jak chcesz z tym skończyć, to chociaż zostaw opowiadanie, a nie usuwaj - zawsze będzie można przeczytać jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz...
      Tylko, że jeśli zostawię, to będzie mnie to kłuć w oczy...
      Poza tym, spójrz. Pokazałaś się, gdy powiedziałam, że usuwam.
      Zastanowię się jeszcze.

      Usuń
    2. Nie rozkażę Ci nic. Ale postaw się w miejscu kogoś, kto nie wchodził tu od dawna, bo np nie miał Internetu, czasu, cokolwiek. Chce sobie poczytać, odświeżyć, a tu: Niespodzianka! Usunęłam bloga.
      Ja też swojego beznadziejnego opowiadania nie usunęłam - a nuż komuś się przyda? Może ktoś się zainspiruje jakimś moim fragmentem i napisze bestseller?(choć to baaardzo wątpilwe)
      Nie pojawiałam się wcześniej, bo mam taki paskudny zwyczaj, że rozpisuję się, jakbym pisała wypracowanie, a często brakuje mi na to czasu - wiesz, trzecia gimnazjum, egzaminy, wybór szkoły...
      Nie będę Cię zmuszać, ale nalegam - nie usuwaj

      Usuń
    3. Dałaś mi do myślenia, nie powiem.
      Przekonałaś mnie. Zostawię, a nuż kiedyś wrócę? Co bardzo bym chciała, ale kompletnie mi nie wychodzi.

      Usuń
  2. Dziękuję w imieniu własnym i tych wszystkich małych duszyczek, które też czytają to opowiadanie :)
    Może zarejestruj się na jakimś forum RPG lub PBF? Jeśli nie wiesz o co chodzi - w dużym skrócie stwarzasz postać i piszesz z innymi użytkownikami tworząc najróżniejsze historie. Moja koleżanka się w to bawi, ja też mam to w planach - to naprawdę fajna zabawa, wychodzą ciekawe rzeczy i przede wszystkim możesz podszkolić umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, tylko muszę z tym poczekać :)

      Usuń
  3. Polecam pomysł koleżanki powyżej. RPG to fajna sprawa, ale w realu (nie w sklepie) lepsze niż w necie. Można się pośmiać itd. Szkoda, bo naprawdę lubiłam to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale jakoś nigdy nie miałam jak spróbować. Komputerowe erpegi kocham, więc kiedyś spróbuję.
      Też je lubiłam.

      Usuń
  4. Cóż. Jeśli chodzi o realne RPG to raczej niełatwo zebrać drużynę (ani znaleźć). Zawsze można poszukać w swojej okolicy sklepu dla egpegowców i najwyżej zapytać się, czy ktoś nie poszukuje ekipy, albo zostawić takie ogłoszenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każda Twoja uwaga pomaga mi być lepszą pisarką.