środa, 30 lipca 2014

Początki

Witaj!
Naprawdę bardzo miło mi, że Cię goszczę na moim blogu. Założyłam go po to, by kontynuować historię, która została tak bardzo doceniona wygrywając ogólnopolski konkurs. Redakcja Victora Gimnazjalisty była tak miła i zamieściła informację o kontynuacji w magazynie, za co jestem ogromnie wdzięczna.
Moja historia jest podzielona  na dwie części i dodatek. Pierwsza, to przeszłość czyli oryginalne wersje części wysłanych do Victora. Druga, teraźniejszość, to kontynuacja o długości, której nie jestem w stanie teraz określić. Natomiast przyszłość, to część która być może się pojawi, a być może nie, nie wiem dokładnie, ponieważ nie mam do końca obmyślonej fabuły.
Częstotliwość dodawania jest w tej chwili kwestią tak dla mnie abstrakcyjną... Od września idę do nowej szkoły, do liceum. Nie mam pojęcia jak dużo pracy będę mieć, a oprócz Ukrytych prowadzę jeszcze dwa blogi i piszę powieść, toteż nowe rozdziały będą pojawiać się w nieregularnych odstępach.
Ale na razie mamy wakacje. Do ich końca powinny się pojawić dwa rozdziały teraźniejszości. Serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Każda Twoja uwaga pomaga mi być lepszą pisarką.