środa, 13 sierpnia 2014

Opis, magiczny opis

Mam na imię Vida i chciałabym Ci coś opowiedzieć.
Czy wiesz, że oprócz naszego istnieją miliony światów? Przeplatają się z naszym, czasem bliżej, czasem dalej niczym ogromny i skomplikowany warkocz. Jeden świat jest bardzo dokładnie spleciony z naszym. Świat zwany Ukrytym. Zamieszkują go stworzenia, które niegdyś były między nami, póki o nich nie zapomniano, póki nie przestano w nie wierzyć lub zanim ktokolwiek je zobaczył. Stworzenia z mitologii, legend, wierzeń i plotek. Bogowie, potwory, koszmary, to tylko ułamek ze wszystkich Ukrytych.
Ja potrafię ich zobaczyć. Nie wiem dlaczego, ani kto nazwał mnie nawiązując do łacińskiego "vide" czyli widzieć. Tak po prostu jest i pogodziłam się z tym. 
Niedawno ktoś zniszczył wszystko, co miałam. Wyruszyłam za nim w pościg, przy okazji odkrywając, że moja najlepsza przyjaciółka również jest Ukrytą. Wraz z nią - Alice - i Dylanem - moim przyjacielem - odnalazłam zamachowca. Okazała się nim czarownica Morrigan, bardziej znana jako Morgana. Pokonałam ją, ale to nie koniec problemów. Właściwie wygląda na to, że one dopiero się zaczną.
Historia zamieszczona na tym blogu jest kontynuacją "Ukrytych" - 18-stronicowego opowiadania, które wygrało "Konkurs na powieść" Victora Gimnazjalisty. Zarówno wygrana praca, jak i kontynuacja są mojego autorstwa. Mam nadzieję, że spodoba Wam się równie mocno jak redakcji tej gazety.
Tori

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Twoje opowiadania, które zostały dotychczas opublikowane w "Victorze"! Lektura "Ukrytych" wciąga - masz ogromny talent. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każda Twoja uwaga pomaga mi być lepszą pisarką.